חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מאדאם טוסו

מוזיאון מאדאם טוסו לאס וגאס

מיצגים ואירועים מיוחדים במאדאם טוסו לאס וגאס

החוויה שווה את הכסף. בכל מקרה להזמין כרטיס באינטרנט כי זה זול יותר מהקופות. יש להציג את ההזמנה שנשלחה אליכם במיל לקופאית. הכרטיס כולל סרט 4 מימדים שהוא הכי שווה. חוויה מרעננת ומנוחה טובה לרגליים בווגאס.

הנחות? מבצעים? כרטיסים משולבים!

מאדאם טוסו לאס וגאס הוא מוזיאון שעווה פופולרי הממוקם על הסטריפ של לאס וגאס בפרדיס, נבאדה. סניף זה של הזיכיון המפורסם מציג דמויות שעווה בגודל טבעי של מפורסמים ואייקונים מפורסמים, עם התמקדות מיוחדת באלה שהשפיעו משמעותית על סצנת הבידור של לאס וגאס.

כתובת: 3377 S Las Vegas Blvd #2001, Las Vegas, NV 89109, ארצות הברית

איך להגיע לשם:

ברכב: המוזיאון ממוקם ב-Venetian Resort על הסטריפ של לאס וגאס, אחד הרחובות המפורסמים בעולם, מלא באתרי נופש, בתי קזינו ומקומות בילוי אחרים. יש חניה ב-Venetian.
בתחבורה ציבורית: ה-Las Vegas Deuce, אוטובוס קומתיים שנוסע במעלה ובמורד הרצועה, עוצר ליד ה-Venetian. לרכב המונורייל של לאס וגאס יש גם מספר תחנות לאורך הרצועה, אם כי התחנה הקרובה ביותר (תחנת Harrah's & The LINQ) נמצאת עדיין במרחק של כ-10 דקות הליכה משם.

תערוכות ואטרקציות:

המוזיאון כולל אזורי נושא שונים, כולל:

Viva Las Vegas: חדר המוקדש לאגדות וגאס כמו אלביס וליבראס.
Club Tussauds: שבו אתה יכול לראות דמויות של מוזיקאים מפורסמים ואייקוני פופ.
חווית הנגאובר: מבוסס על הסרט הפופולרי, עם דמות של דמותו של זאק גליפיאנקיס אלן והעתק של סוויטת המלון של הסרט.
Marvel Super Heroes 4D: חוויה אינטראקטיבית הכוללת גיבורי Marvel וקולנוע 4D.
שעות פתיחה וכרטיסים:

שעות הפתיחה עשויות להשתנות, לכן עדיף לבדוק באתר הרשמי מאדאם טוסו לאס וגאס לקבלת המידע העדכני ביותר.
ניתן לרכוש כרטיסים במקום, אך כדי לחסוך זמן ופוטנציאל כסף, כדאי לקנות אותם באינטרנט מראש.

טיפים:

אפשר לפחות שעה או שעתיים לראות הכל במוזיאון.
אל תתביישו להצטלם עם דמויות השעווה לתמונות. זה חלק מהכיף!
בדוק אם יש מבצעים משולבים זמינים. לפעמים, כרטיסים מצורפים עם אטרקציות אחרות בסטריפ של לאס וגאס.

מבט מעמיק על מאדאם טוסו המפורסמת לאס וגאס, ההיסטוריה, הסלבריטאים והאטרקציות המרגשות שלה, המספקת הצצה למוזיאון השעווה האייקוני הזה ולחוויה הייחודית שהוא מציע למבקרים.

הקדמה: הפיתוי של מאדאם טוסו לאס וגאס

מאדאם טוסו לאס וגאס הוא מוזיאון בעל שם עולמי הכולל דמויות שעווה של כמה מהסלבריטאים המפורסמים ביותר, דמויות היסטוריות ואייקוני תרבות פופ. ממוקמת בלב הסטריפ של לאס וגאס, אטרקציה זו מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה עם דמויות השעווה הריאליסטיות המדהימות שלה, התערוכות האינטראקטיביות והזדמנויות הצילום הייחודיות שלה. הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך שמאדאם טוסו לאס וגאס היא יעד חובה לכל מי שנוסע לעיר החטאים.

  • חוויית הסלבריטאים האולטימטיבית: מאדאם טוסו לאס וגאס היא ביתם של אוסף מרשים של דמויות שעווה של כמה מהשמות הגדולים ביותר בשואו ביזנס. מבקרים יכולים לעמוד פנים אל פנים עם כוכבי הקולנוע האהובים עליהם, מוזיקאים, ספורטאים ואפילו דמויות פוליטיות. מכוכבות-על כמו ביונסה וטיילור סוויפט ועד לאגדות הוליוודיות כמו מרילין מונרו ואלביס פרסלי, לא חסרים סלבריטאים מהרשימה A להעריץ ולצלם סלפי איתם.
  • תערוכות אינטראקטיביות: מאדאם טוסו לאס וגאס מציעה יותר מסתם הזדמנות לראות דמויות שעווה דמויות חיים של סלבריטאים. המבקרים יכולים גם ליצור אינטראקציה עם התערוכות במגוון דרכים. לדוגמה, הם יכולים לנסות את כוחם ב-DJ בקטע המוזיקלי של המוזיאון, או שהם יכולים לבחון את כישורי גיבורי העל שלהם בתערוכת Marvel Super Heroes 4D. רבות מהתערוכות מציעות גם הזדמנויות צילום המאפשרות למבקרים להצטלם עם דמויות השעווה בדרכים יצירתיות ומשעשעות.

הכניסה האיקונית של מאדאם טוסו לאס וגאס מציגה את הלוגו המפורסם שלה הכניסה האיקונית של מאדאם טוסו לאס וגאס מציגה את הלוגו המפורסם שלה

"מורשת של שעווה": ההיסטוריה של מאדאם טוסו

למדאם טוסו יש היסטוריה ארוכה ומרתקת שראשיתה למעלה מ-200 שנה. המוזיאון נוסד על ידי אישה בשם מארי טוסו, שנולדה בצרפת בשנת 1761. מארי למדה את אמנות הדוגמנות בשעווה מהמורה שלה, ד"ר פיליפ קורטיוס, שהיה פסל שעווה ואנטומאי מיומן.

ב-1795 יצרה מארי את דמות השעווה הראשונה שלה של הפילוסוף הצרפתי וולטר, אותה הציגה בסלון של אמה. במהלך השנים, היא המשיכה ליצור דמויות שעווה של אנשים מפורסמים, כולל אנשי מלכות ודמויות פוליטיות. ב-1802 היא פתחה את המוזיאון הראשון שלה בלונדון, שהפך לסנסציה מיידית. המוזיאון זכה במהירות לפופולריות, ומארי הרחיבה את האוסף שלה כדי לכלול דמויות נוספות של אנשים מפורסמים מרחבי העולם. היא אפילו הוסיפה לשכת הזוועות, שהציגה דמויות שעווה של פושעים ורוצחים ידועים לשמצה. לאחר מותה של מארי ב-1850 השתלטו בניה על המוזיאון והמשיכו להרחיב אותו. הם פתחו סניפים חדשים בערים אחרות, כולל ברלין, אמסטרדם וניו יורק. המוזיאון נודע גם בזכות "ישיבות הסלבריטאים" שבו היו מגיעים אנשים מפורסמים וישבו לפגישת דוגמנות בשעווה.

תערוכות עטורות כוכבים: אילו סלבריטאים אתה יכול לצפות לראות?

מאדאם טוסו לאס וגאס היא ביתם של אוסף מרשים של דמויות שעווה, בהשתתפות כמה מהסלבריטאים הגדולים בעולם. המבקרים יכולים להתרשם מקרוב עם הכוכבים האהובים עליהם, לצלם ואפילו להצטלם לסלפי עם הדמויות. הנה רק כמה מהסלבריטאים שתוכלו לצפות לראות במאדאם טוסו בלאס וגאס:

  • 1. אגדות מוזיקה: אחד החלקים הפופולריים ביותר במוזיאון הוא תערוכת המוזיקה, המציגה דמויות שעווה של כמה מהשמות הגדולים בתולדות המוזיקה. המבקרים יכולים לראות בין השאר דמויות של אלביס פרסלי, ביונסה, מדונה ומייקל ג'קסון. התערוכה כוללת גם רחבת ריקודים אינטראקטיבית, שבה המבקרים יכולים להשוויץ במהלכים שלהם עם כוכבי המוזיקה האהובים עליהם.
  • 2. הוליווד A-Listers: חובבי קולנוע יאהבו את התערוכה בהוליווד, המציגה דמויות שעווה של כמה מהשמות הגדולים בתעשיית הקולנוע. מבקרים יכולים לראות דמויות של בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, ג'וני דפ וג'ניפר לופז, בין היתר. התערוכה כוללת גם אזור שטיח אדום, שבו המבקרים יכולים להצטלם עם הכוכבים.
  • 3. כוכבי ספורט: חובבי ספורט לא יתאכזבו מתערוכת הספורט, המציגה דמויות שעווה של כמה מהספורטאים האייקוניים בהיסטוריה. המבקרים יכולים לראות בין השאר דמויות של מוחמד עלי, טייגר וודס, שאקיל אוניל וקובי בראיינט. התערוכה כוללת גם פעילויות ספורט אינטראקטיביות, שבהן המבקרים יכולים לבדוק את כישוריהם ולהתחרות מול הספורטאים האהובים עליהם.

מבקרים מצטלמים עם דמויות שעווה של סלבריטאים פופולריים כמו ליאונרדו דיקפריו וקים קרדשיאן מבקרים מצטלמים עם דמויות שעווה של סלבריטאים פופולריים כמו ליאונרדו דיקפריו וקים קרדשיאן

תנוח תנוחה: הזדמנויות צילום אינטראקטיביות

מאדאם טוסו לאס וגאס עוסקת לא רק בצפייה בדמויות השעווה, אלא גם באינטראקציה איתן. המבקרים יכולים לעשות פוזה עם הכוכבים האהובים עליהם ולצלם כדי לזכור את החוויה הייחודית שלהם. המוזיאון מציע מגוון הזדמנויות צילום אינטראקטיביות, כולל אביזרים, תלבושות ותפאורות שנועדו לשפר את החוויה.

אחת התערוכות האינטראקטיביות הפופולריות ביותר היא אטרקציית Marvel Super Heroes 4D, שבה המבקרים יכולים לצלם תמונות עם גיבורי העל האהובים עליהם. בתערוכה מוצגות דמויות בגודל טבעי של איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה וספיידרמן, בין היתר, בחוויית 4D מרגשת. המבקרים יכולים ללבוש תחפושת של גיבורי על ולהצטלם עם הדמות האהובה עליהם, ותחנות הצילום האינטראקטיביות מאפשרות למבקרים לשתף את התמונות שלהם באופן מיידי ברשתות החברתיות. תערוכה פופולרית נוספת היא מדור המוזיקה, בו המבקרים יכולים לרקוד עם כוכבי המוזיקה האהובים עליהם ולצלם במגוון הגדרות. רחבת הריקודים האינטראקטיבית מאפשרת למבקרים להשוויץ בצעדיהם לצד הנגנים האהובים עליהם, בעוד שתחנות הצילום מציעות מגוון תפאורות ואביזרים ליצירת הצילום המושלם. המבקרים יכולים גם לצלם תמונות עם דמויות השעווה בתערוכה בהוליווד, שם הם יכולים לדמיין את עצמם על השטיח האדום לצד הסלבריטאים האהובים עליהם. התערוכה כוללת מגוון אביזרים ותפאורות, כולל סט סרטים הוליוודי קלאסי, שטיח אדום מלא פפראצי וטקס פרסים זוהר.

זוג מצלם סלפי עם דמות השעווה של מייקל ג'קסון זוג מצלם סלפי עם דמות השעווה של מייקל ג'קסון

האם הכל על סלבריטאים? חלקי הנושא האחרים של מאדאם טוסו לאס וגאס

בעוד מאדאם טוסו לאס וגאס בהחלט ידועה באוסף המרשים שלה של דמויות שעווה מפורסמות, היא כוללת גם כמה קטעי נושא המציעים חוויה ייחודית וסוחפת. אחד הקטעים הללו הוא תערוכת Marvel Super Heroes 4D, שהיא ביקור חובה לכל חובב קומיקס. תערוכה זו מציגה דמויות שעווה בגודל טבעי של דמויות מארוול אהובות על המעריצים, כולל איירון מן, קפטן אמריקה וספיידרמן. המבקרים יכולים גם לחוות סרט 4D שמציב אותם ממש באמצע האקשן, עם אפקטים מיוחדים שגורמים לתחושה שהם חלק מהסיפור.

קטע פופולרי נוסף במאדאם טוסו לאס וגאס הוא חווית "הרגש את המוזיקה". תערוכה אינטראקטיבית זו מאפשרת למבקרים להיכנס לאולפן הקלטות וליצור קליפ משלהם עם כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה. המבקרים יכולים לבחור מתוך מבחר שירי להיטים ולאחר מכן להופיע לצד האמנים האהובים עליהם, שדמויות השעווה שלהם יעמדו ממש לידם. החוויה שלמה עם אפקטים מיוחדים שגורמים לתחושה שהמבקרים הם חלק מצילומי קליפ אמיתי. למי שרוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה של לאס וגאס, תערוכת "ויוה לאס וגאס" היא חובה לבקר. תערוכה זו נותנת כבוד להיסטוריה העשירה של העיר, מימי חבילת העכברים ועד היום. המבקרים יכולים לראות דמויות שעווה של אמנים סמליים בלאס וגאס כמו אלביס פרסלי ופרנק סינטרה, כמו גם דמויות של ציוני דרך מפורסמים בלאס וגאס כמו השלט ברוכים הבאים לאס וגאס המופלאה.

"להרגיש את המוזיקה": חווית המוזיקה הסוחפת

מאדאם טוסו לאס וגאס היא לא רק מוזיאון המציג דמויות שעווה של מפורסמים ודמויות היסטוריות. המוזיאון מציע לאורחים גם חווית מוזיקה סוחפת המאפשרת למבקרים להרגיש שהם חלק מתעשיית המוזיקה. תערוכת "הרגש את המוזיקה" כוללת מערכת סאונד משוכללת, תאורה ואפקטי וידאו המשלבים יחדיו חוויה סוחפת באמת.

עם כניסתם לתערוכה, מבקרים את פני המבקרים בבמה שמוצבת כך שתראה כמו מקום קונצרטים. הבמה מלאה באפקטים של תאורה ווידאו היוצרים אווירה אנרגטית. המבקרים יכולים לעלות על הבמה ולהרגיש כאילו הם מופיעים מול קהל חי. התערוכה כוללת גם אולפן הקלטות המאפשר למבקרים להקליט מוזיקה משלהם. המבקרים יכולים לבחור מתוך מבחר שירים פופולריים ולהקליט גרסה משלהם לשיר. התערוכה מציעה גם הזדמנות לצילום מסך ירוק שבו המבקרים יכולים להצטלם מול מסך ירוק ולהעלות את התמונה שלהם על במת קונצרטים. אחד משיאי התערוכה הוא רחבת הריקודים האינטראקטיבית. רחבת הריקודים מצוידת בחיישני תנועה המזהים את תנועות המבקרים ויוצרים תצוגה ויזואלית של תנועות הריקוד שלהם על מסך גדול. המבקרים יכולים לרקוד לצלילי מוזיקה פופולרית ולראות את תנועות הריקוד שלהם מתעוררות לחיים על המסך.

קבוצת חברים נהנית מחוויית המוזיקה הסוחפת קבוצת חברים נהנית מחוויית המוזיקה הסוחפת

Marvel Super Heroes 4D: אטרקציה עמוסת אקשן

מאדאם טוסו לאס וגאס עוסקת לא רק בדמויות שעווה; הוא כולל גם אטרקציה עמוסת אקשן בשם Marvel Super Heroes 4D. החוויה הסוחפת הזו לוקחת את המבקרים להרפתקה מסעירה עם גיבורי העל האהובים עליהם ממארוול, כולל איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה וספיידרמן.

האטרקציה משלבת טכנולוגיית סרטי תלת מימד עם אפקטים מיוחדים, מה שגורם למבקרים להרגיש שהם חלק מהאקשן. התיאטרון כולל מושבי תנועה שנעים בסנכרון עם הסרט, ויוצרים חוויה סוחפת לחלוטין. בנוסף, האטרקציה משופרת עם אפקטים מיוחדים כמו רוח, מים ואפילו ריח, מה שגורם למבקרים להרגיש שהם ממש באמצע האקשן. קו העלילה של אטרקציית Marvel Super Heroes 4D מתרכז סביב הנוקמים הנאבקים באויב המושבע שלהם, ד"ר דום. המבקרים נלקחים למסע בעיר ניו יורק כשהם עוזרים לגיבורי העל להביס את ד"ר דום ולהציל את היום. האטרקציה מתאימה לכל הגילאים והיא אתר חובה לחובבי היקום של מארוול. בנוסף לאטרקציית Marvel Super Heroes 4D, מאדאם טוסו לאס וגאס מציעה גם חוויות אינטראקטיביות אחרות להנאת המבקרים. האורחים יכולים לבחון את כישוריהם בתערוכת הספורט, לרקוד עם כוכבי המוזיקה האהובים עליהם, ואפילו לנסוע ברכבת הרים במציאות מדומה.

ויוה לאס וגאס: מחווה נצחית להיסטוריה של העיר

מאדאם טוסו לאס וגאס עוסקת לא רק בסלבריטאים ובאייקונים של תרבות פופ. המוזיאון גם נותן כבוד להיסטוריה התוססת של העיר עם תערוכת "ויוה לאס וגאס". חלק זה של המוזיאון לוקח את המבקרים למסע בעברה של העיר, ומציג כמה מנקודות הציון והרגעים האייקוניים ביותר שלה.

התערוכה מציגה העתק של השלט המפורסם "ברוכים הבאים ללאס וגאס", המהווה סמל של העיר מאז שנות ה-50. המבקרים יכולים להצטלם עם השלט וללמוד על ההיסטוריה והמשמעות שלו. התערוכה "ויוה לאס וגאס" מציגה גם בילוי של רחוב פרמונט, שהיה פעם הלב של אזור הבילויים של העיר. המבקרים יכולים לראות שלטי ניאון וחזיתות קזינו וינטג', להחזיר אותם אחורה בזמן לעידן של נצנצים וזוהר. אחד משיאי התערוכה הוא חדר "חבילת חולדות", שעושה כבוד לקבוצת הבדרנים שעזרה לשים את לאס וגאס על המפה בשנות ה-50 וה-60. המבקרים יכולים לראות דמויות שעווה של פרנק סינטרה, דין מרטין וסמי דייוויס ג'וניור, וללמוד על השפעתם על סצנת הבידור של העיר. מאפיין בולט נוסף של תערוכת "ויוה לאס וגאס" הוא חדר "קפלת החתונה", המציג את המוניטין של העיר כ"בירת החתונה של העולם". המבקרים יכולים לראות דמות שעווה של אלביס פרסלי, שערך חתונות מפורסמת בלאס וגאס, וללמוד על ההיסטוריה של העיר כיעד לחתונות וירח דבש.

מה חדש? התוספות והאטרקציות האחרונות

מאדאם טוסו לאס וגאס מוסיפה כל הזמן דמויות ואטרקציות חדשות כדי שהמבקרים יחזרו לעוד. להלן כמה מהתוספות האחרונות למוזיאון:

  • 1. הנוקמים של מארוול: מאדאם טוסו לאס וגאס הוסיפה לאחרונה תערוכה חדשה בהשתתפות גיבורי העל האהובים של מארוול. מבקרים יכולים לראות בין השאר דמויות של איירון מן, קפטן אמריקה, ת'ור והאלק. התערוכה כוללת גם תצוגות אינטראקטיביות והזדמנויות צילום.
  • 2. חווית הנגאובר: מעריצי הסרט המצליח "הנגאובר" יאהבו את האטרקציה החדשה הזו במאדאם טוסו בלאס וגאס. התערוכה מציגה העתק של חדר המלון מהסרט, כמו גם דמויות של הדמויות. המבקרים יכולים להצטלם עם הנמר הידוע לשמצה ואפילו לשבת בניידת המשטרה העתק מהסרט.
  • 3. חוויות מציאות מדומה: מאדאם טוסו לאס וגאס הוסיפה לאחרונה כמה חוויות מציאות מדומה להרכב שלה. מבקרים יכולים להיכנס לעולם מציאות מדומה ולקיים אינטראקציה עם הסלבריטאים האהובים עליהם, כולל קייטי פרי וויל סמית'.
  • 4. אייקוני תרבות הפופ: המוזיאון הוסיף גם דמויות חדשות של כמה מאייקוני תרבות הפופ הגדולים ביותר של ימינו. מבקרים יכולים לראות דמויות של קים קרדשיאן, קניה ווסט וטיילור סוויפט, בין היתר.
  • 5. אייקוני אימה: למבקרים שאוהבים פחד טוב, מאדאם טוסו לאס וגאס הוסיפה דמויות חדשות של כמה מדמויות סרטי האימה האייקוניות ביותר. המבקרים יכולים לראות בין השאר דמויות של פרדי קרוגר, ג'ייסון וורהיז וצ'אקי.

"אירוע עטור כוכבים": אירוח מסיבות ואירועים במאדאם טוסו

מאדאם טוסו לאס וגאס היא לא רק אטרקציה תיירותית פופולרית – היא גם מקום ייחודי לאירוח מסיבות ואירועים. מאירועי חברה ועד מסיבות פרטיות, מאדאם טוסו מציעה חוויה ייחודית באמת שהאורחים לא ישכחו במהרה.

  • 1. אירועי חברה: מחפשים לוקיישן מרגש ובלתי נשכח לאירוע העסקי הבא שלכם? מאדאם טוסו לאס וגאס מציעה מגוון אפשרויות לאירועים עסקיים, כולל חללי ישיבות, פעילויות גיבוש צוות ואירועי נטוורקינג. עם מגוון תערוכות נושא ופעילויות אינטראקטיביות, מאדאם טוסו היא הרקע המושלם לאירוע חברה מוצלח.
  • 2. מסיבות פרטיות: בין אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או אירוע מיוחד אחר, מאדאם טוסו לאס וגאס מציעה מקום מיוחד במינו למסיבות פרטיות. דמיינו לסעוד בין דמויות השעווה של הסלבריטאים האהובים עליכם, או רוקדים כל הלילה על רחבת הריקודים האינטראקטיבית. האפשרויות הן אינסופיות, והזיכרונות יימשכו כל החיים.
  • 3. חתונות: לחוויית חתונה ייחודית ובלתי נשכחת באמת, מאדאם טוסו לאס וגאס מציעה מגוון אפשרויות לטקסים וקבלות פנים. זוגות יכולים להחליף נדרים מול דמויות השעווה של הסלבריטאים האהובים עליהם, או ליהנות מקבלת פנים עם האורחים שלהם בין התערוכות הסוחפות. עם מגוון אפשרויות קייטרינג ובידור זמינות, מאדאם טוסו היא המקום המושלם לחתונה שהיא באמת בלתי נשכחת.

ביקור מאדאם טוסו בלאס וגאס: מידע מעשי

אם אתם מתכננים ביקור במאדאם טוסו לאס וגאס, יש כמה דברים שכדאי לדעת כדי להפיק את המרב מהחוויה שלכם. הנה כמה טיפים ומידע מעשיים שכדאי לזכור:

  • 1. שעות פעילות: מאדאם טוסו לאס וגאס פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 10:00-20:00. עם זאת, השעות עשויות להשתנות בהתאם לחגים ולאירועים מיוחדים, אז הקפד לבדוק את האתר לפני שאתה הולך.
  • 2. מחירי כניסה: הכניסה למאדאם טוסו לאס וגאס משתנה בהתאם לתקופת השנה והאם רוכשים כרטיסים מראש. המחירים מתחילים בסביבות $25 למבוגרים ו-$20 לילדים. הנחות זמינות עבור קשישים, אנשי צבא ותושבי נבאדה.
  • 3. מיקום: מאדאם טוסו לאס וגאס ממוקמת ב-The Venetian Resort על הסטריפ של לאס וגאס. זה נגיש בקלות ברכב, מונית או תחבורה ציבורית.
  • 4. נגישות: המוזיאון נגיש לכיסא גלגלים, ואנשי הצוות זמינים לסייע למבקרים עם מוגבלויות. גם חיות שירות יתקבלו בברכה.
  • 5. צילום: מותר לצלם בתוך מאדאם טוסו בלאס וגאס, ומבקשים למבקרים לצלם תמונות עם דמויות השעווה. אסור להשתמש במקלות סלפי, אך אנשי הצוות זמינים לצלם עבור המבקרים.

מסקנה: חוויה ייחודית לזכור

לסיכום, מאדאם טוסו לאס וגאס היא אטרקציה ייחודית ומרגשת המציעה למבקרים הזדמנות להכיר מקרוב כמה מהשמות הגדולים בעולם. מאגדות מוזיקה ועד כוכבי ספורט בהוליווד, כוכבי ספורט ועד דמויות פוליטיות, לא חסרים תערוכות מרתקות לחקור.

אחד ההיבטים המרשימים ביותר של מאדאם טוסו הוא רמת הפירוט שנכנסת ליצירת כל דמות. המבקרים יכולים ללמוד על התהליך המורכב של פיסול ועיצוב דמויות שעווה, ולראות ממקור ראשון כיצד כל דמות מתעוררת לחיים. בנוסף לתערוכות עצמן, מאדאם טוסו מציעה גם מגוון חוויות אינטראקטיביות שישפרו את המבקרים לאורך כל ביקורם. מריקוד עם אגדות מוזיקה ועד לבדיקת כישורי הספורט שלך מול המקצוענים, לא חסר כיף להנות במאדאם טוסו.

מאדאם טוסו לאס וגאס:

משיכה מקום הערכה עלות (ILS) תיאור
מופע 4D של מארוול לאס וגאס, ארה"ב 173.98 חווה את יקום מארוול ב-4D
סיור VIP לאס וגאס, ארה"ב 850.90 דלג על התור וקבל סיור אישי במאדאם טוסו
סיור מאחורי הקלעים לאס וגאס, ארה"ב 425.45 ראה כיצד נוצרות דמויות שעווה והסתכל מקרוב על המוזיאון
כניסה למוזיאון לאס וגאס, ארה"ב 127.17 חקור את המוזיאון האייקוני וצלם תמונות עם הכוכבים האהובים עליך

כאטרקציית חובה בלאס וגאס, מאדאם טוסו ממשיכה להרשים ולבדר מיליוני מבקרים מדי שנה, ומציעה חוויה בלתי נשכחת המשלבת אמנות, היסטוריה ובידור במקום אחד מרהיב.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במוזיאון מאדאם טוסו מתחילה כאן

דילוג לתוכן